سامانه ارتباط با مشتریان

سامانه ارتباط با مشتریان

ورود به سامانه ارتباط با مشتریان

مجتمع فولاد کویر در راستای راحتی هر چه بیشتر مشتریان و همچنین سرعت بخشیدن به درخواست آنها شروع به ایجاد سامانه ارتباط با مشتری نموده است.

این سامانه انواع خدمات مورد نیاز مشتریان اعم از ثبت درخواست، ثبت شکایات، مشاهده وزن بارهای ارسال شده، مشاهده کوتاژها برای مشتریان صادراتی و... را پشتیبانی میکند. همچنین تمام اطلاعات مورد نیاز شرکت اعم از شماره حسابهای شرکت و ارزش افزوده قابل دانلود می باشد.

1-ثبت درخواست:

درخواست های خرید توسط خود مشتری ها در این سامانه ثبت میشود. به این سبب از نامه نگاری های اضافی جلوگیری می شود و همچنین سرعت دریافت درخواست ها و قیمت گذاری آن ها توسط قسمت فروش چند برابر می شود.

2-ثبت شکایات:

 مشتریان میتوانند از طریق این سامانه پیشنهاد و یا اعتراض خود نسبت به محصول خریداری شده خود را به سمع واحد فروش و واحد کنترل کیفیت شرکت برسانند. دقت وسرعت ثبت و پیگیری شکایات در این سیستم چند برابر می شود و مشتری قادر به دنبال کردن مرحله به مرحله شکایت خود هستند

3-نمایش پیش فاکتورهای صادر شده

مشتریان می توانند بعد از ثبت درخواست خود در این سامانه ، پیشفاکتور خود را مشاهده کنند.

4- اطلاعات محموله های ارسال شده

مشتری ها می توانند با مراجعه به گزارشات مربوط مجوزهای حمل صادر شده از وزن بار خود به صورت لحظه ای مطلع شوند. این سامانه از معطل ماندن طولانی مشتریان پشت خطوط تلفن برای جویا شدن اطلاعات حمل به شدت می کاهد.

5-نمایش فاکتور های صادر شده

از دغدغه های اصلی مشتریان دریافت به موقع فاکتور فروش جهت اعمال در سیستم خود می باشد. با توجه به اینکه صدور فاکتور نیاز به دقت بالایی دارد معمولا مدت زمان نسبتا یک ماهه طول می کشد تا نسخه فیزیکی آن به دست مشتری برسد. از قابلیت های اصلی سیستم ارتباط با مشتری شرکت، امکان مشاهده لحظه ای فاکتورها همراه با مهر و امضای معتبر می باشد.

6-نمایش کوتاژها

با توجه به توان بالای صادراتی مجتمع فولاد کویر و تامین بخش بزرگی از بازار کشورهای همسایه و حتی غیرهمسایه و با توجه به تعداد بالای کوتاژهای صادراتی، سامانه ارتباط با مشتری شرکت فولاد کویر امکان مشاهده کوتاژ را برای مشتریان فراهم آورده تا هم سرعت ترخیص بارهای صادراتی و هم دقت در ثبت کوتاژها افزایش یابد.

7-اطلاعات مورد نیاز

کلیه اطلاعات مورد نیاز مشتریان از جمله شماره حسابهای شرکت، اظهارنامه ارزش افزوده و همچنین اینفوگرافی نحوه خرید ، از سامانه ارتباط با مشتریان به آدرس sales.kavirapp.ir قابل دریافت می باشد.