مجتمع فولاد کویر لوح زرین صنعت سلامت‌محور کشور را دریافت کرد

مجتمع فولاد کویر با موفقیت در ارزیابی پنجمین جشنواره صنعت سلامت محور، به عنوان سازمان‌ برتر کشور در حوزه مدیریت و رهبری سلامت محور شناخته و موفق به دریافت تندیس زرین پنجمین جشنواره ملی صنعت سلامت‌محور شد.

پنجمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور در بخش صنعت، معدن و تجارت با چشم انداز دستیابی به بالاترین سطح سلامت برای آحاد جامعه ایرانی با همکاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، وزارت صنعت معدن و تجارت و سایر سازمان ها و نهادهای متولی حوزه سلامت کشور در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.

معاون سرمایه های انسانی و اجتماعی مجتمع فولاد کویر در این باره اظهار داشت: حفظ و صیانت از سلامت کارکنان بعنوان اثرگذارترین بعد از ابعاد پایداری شرکتی از جمله اهداف و استراتژی های مجتمع فولاد کویر است.

مهندس فلاح زاده، به محورهای ارزیابی صنایع در حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: محورهایی همچون مدیریت و رهبری سازمان، مدیریت سلامت سرمایه انسانی، ایمنی و بهداشت حرفه ای محیط کار، تامین تولیدات و خدمات سلامت محور، خدمت رسانی و پاسخگویی به مشتریان و ذینفعان، مدیریت محیط زیست، مسئولیت اجتماعی سازمان، پایش و ارزشیابی سازمان و مسئولیت پذیری سازمان در دوران های بحران، نشان دهنده ی تعهد و پای بندی سازمان ها به حوزه سلامت است که در جشنواره صنعت سلامت محور مورد ارزیابی قرار گرفته است.

این جشنواره با رویکرد ارتقای سلامت صنایع تولیدی و خدماتی، معرفی سازمان های پاسخگو و مسئولیت پذیر حوزه سلامت کشور در تلاش است در فرهنگ و برنامه های زیر ساختی صنایع کشور، نگاه سلامت محوری را به عنوان یک اصل اساسی، انسانی و محوری در فرآیندهای سازمان ها پیاده سازی نموده و همچنین با نگاهی علمی و آموزشی در بخش صنایع مادر و تخصصی کشور، به دنبال محقق کردن اصول سلامت همه جانبه و انسان سالم در تمامی قوانین و سیاست های اجرایی با شعار سلامت محوری، فرهنگ سازمانی، توسعه پایدار می باشد.

این جشنواره با ارزیابی بیش از یکصد مجموعه بزرگ صنعتی و خدماتی از سراسر کشور آغاز شد که از میان این تعداد، 44 واحد منتخب، موفق به دریافت تاییدیه حضور در بخش ارزیابی نهایی شدند و برگزیدگان نهایی در اختتامیه جشنواره در سطوح تندیس زرین، سیمین، بلورین و لوح و نشان اشتهار مورد تجلیل قرار گرفته و از مجموعه های برتر در شاخص های ارزیابی تقدیر به عمل آمد.

هدف از برگزاری این جشنواره پایش، رتبه بندی، اعتباربخشی و تشویق مجموعه های برتر و سازمان های متعهد به امر سلامت در جهت معرفی آخرین دستاوردهای واحدهای سلامت محور و ارتقای سطح آگاهی، نگرش و فرهنگ استفاده از محصولات و خدمات سلامت محور می باشد.

مجتمع فولاد کویر امسال برای دومین سال متوالی با راهیابی به مرحله ی نهایی این ارزیابی، و با کسب امتیازات و رتبه های برتر  موفق به دریافت تندیس زرین صنعت سلامت محور کشور شد.

۱۰ اسفند ۱۴۰۱