فولاد کویر، مصداق بارزی از توانایی علمی، اجرایی و مدیریتی جوانان کشور است

رئیس جمعیت هلال احمر استان اصفهان در بازدید از مجتمع تولیدی فولاد کویر گفت: این مجموعه تولیدی مصداق بارزی از توانایی علمی، اجرایی و مدیریتی جوانان کشور است.

«محمد نوید متقی»، با بیان اینکه در هر مقطعی از تاریخ کشور، جهاد و کوشش در یک عرصه، شاخصه ی زمان خود محسوب می شود، تصریح کرد: کشور ایران در چند دهه ی اخیر دوران های جهاد در حوزه های دفاع مقدس، سازندگی، امنیت و علم و دانش را سپری کرده و در حال حاضر، درگیر جهاد بزرگ اقتصادی است.

وی تاکید کرد: مجموعه تولیدی فولاد کویر در عرصه جهاد اقتصادی یکی از مصادیق موفق است که با عملکرد مطلوب خود موجب کاهش وابستگی کشور به خارج شده است.

وی با بیان اینکه تطابق فعالیت ها و خدمات جمعیت هلال احمر با مجموعه های تولیدی، در ظاهر سخت و دور می نماید، اضافه کرد: این در حالی است که این نهاد همواره آمادگی دارد همکاری های گسترده ای در حوزه های مختلف با بخش های تولیدی که ضامن استقلال و خودکفایی ملی هستند را به انجام برساند.

حسین حسین زاده، رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر نیز در این دیدار، با قدردانی از نقش اعضای جمعیت هلال احمر در حوادث و بلایای طبیعی بویژه زلزله اخیر خوی، اظهار داشت: مجتمع فولاد کویر در سالهای فعالیت خود همواره بر لزوم تولید محصولات کیفی فولادی ساختمانی تاکید کرده و مصداق بارز این نگاه تولید محصول میلگرد A4 است که از یک سو موجب کاهش هزینه های اقتصادی شده و از سوی دیگر با استحکام بیشتر، عملا ایمنی و مقاومت ساختمان را در برابر حوادث و بلایای طبیعی چون زلزله موجب می شود.

۱۹ بهمن ۱۴۰۱