توجه ویژه به سرمایه های انسانی از جمله ویژگی های شاخص فولاد کویر است

توجه ویژه به سرمایه های انسانی از جمله ویژگی های شاخص فولاد کویر است

 

رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان آران و بیدگل گفت: توجه ویژه به کارکنان بعنوان والاترین و ارزشمندترین سرمایه سازمان و تعهد به اجرای قانون از جمله ویژگی های شاخص مجتمع فولاد کویر است.

محمد جعفری، همزمان با هفته تامین اجتماعی در بازدید از مجتمع فولاد کویر اظهار داشت: در اغلب واحدها و بخش های تولیدی، ارتباط کارفرما و کارکنان، صرفا محدود به جنبه های کاری است و هیچ توجهی به مسائل متعالی همچون خانواده، روح، ارتباطات و رضایت کارکنان صورت نمی گیرد. 

وی افزود: داشتن نگاه متعالی سرمایه ای به کارکنان، از یک سو موجب تعهد، افزایش خلاقیت و انگیزه کارکنان شده و از سوی دیگر بصورت ملموس و قابل اندازه گیری موجب افزایش بهره وری و بهبود شاخص های تولید می شود.

وی مجتمع فولاد کویر را از کم حادثه ترین شرکت های منطقه دانست و گفت: با وجود تعداد بالای نیروی کار شاغل در این مجتمع، حوادث در این شرکت بسیار پایین است که علت آن توجه ویژه و بسیار جدی به ایمنی در محیط کار و حفظ سلامت کارکنان در این مجموعه بزرگ تولیدی است.

جعفری با بیان اینکه فولاد کویر در حقیقت یک شرکت دانش بنیان تلقی می شود، گفت: علی رغم وجود تحریم های شدید و فشارهای چندجانبه به صنایع بزرگ و مادر کشور، لیست اشتغال این مجتمع در سالهای اخیر افزایشی و واقعی است و در حال حاضر حدود یکهزار نفر در این مجتمع و شرکت های تابعه آن مشغول به کار هستند.

رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر نیز در این نشست اظهار داشت: موفقیت مستمردر یک مجموعه به هیچ عنوان اتفاقی نیست و نشان می دهد که برنامه ریزی، هدف گذاری و بهره گیری از علم و دانش تخصصی در آن مجموعه حاکم است.

دکتر حسین زاده، تصریح کرد: فولاد کویر بعنوان یکی از شرکت های برتر حوزه منابع انسانی و نیز مسئولیت اجتماعی در سطح کشور و استان اصفهان، همواره در تلاش است بهترین عملکرد را در تمامی حوزه های تولید و توسعه پایدار داشته باشد.

۰۵ مرداد ۱۴۰۱