حضور مجتمع فولاد کویر در نشست بهبود سیستم کارآفرینی استان اصفهان

مجتمع فولاد کویر در اولین نشست بهبود سیستم کارآفرینی استان اصفهان که به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان برگزار شد حضور یافت.

این نشست هم اندیشی با ‌حضور دکتر زندوکیلی، مدیر کل محترم دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، جناب آقای اصفهانی، معاون دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار وزارت تعاون و آقای اکرامیان، رئیس مرکز ملی پایش سیاست‌ها و برنامه های اشتغال کشور و همچنین اعضای کانون کارآفرینی استان اصفهان و منتخبین چهاردهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر در روز پنجشنبه۲۶خرداد ۱۴۰۱در محل کارخانه کسب و کار اونیکس استان اصفهان برگزار شد.

در این نشست یک روزه جناب آقای مهندس فلاح زاده، معاون منابع انسانی مجتمع فولاد کویر به نمایندگی از این مجتمع بعنوان کارآفرین برتر استانی از شهرستان آران و بیدگل، حضور یافت.

مهندس فلاح زاده در این نشست گفت: صنعت فولاد بعنوان صنعت مادر و بالادستی صنایع هر کشور، نقشی اساسی را در تامین اشتغال پایدار و مولد در کشور ایفا می کند.

معاون منابع انسانی مجتمع فولاد کویر به پدیده بیکاری پنهان اشاره کرد و گفت: متاسفانه شاهد هستیم بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی و متخصص، بدلیل فراهم نبودن شرایط مناسب شغلی مجبور هستند در موقعیت های شغلی غیر مرتبط با تحصیلات و تخصص خود در صنایع مشغول به کار شوند.

وی افزود: این در حالی است که صنعت فولاد بعنوان صنعتی پر فرایند و دانش محور، ساختاری تخصصی و دانشی در این حوزه دارد و موقعیت های شغلی بسیار مناسب و پایداری را برای فارغ التحصیلان دانشگاهی و نخبگان علمی فراهم می کند.

۱۳ تیر ۱۴۰۱