حضور مجتمع فولاد کویر در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست

مجتمع فولاد کویر در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست، با هدف ارائه آخرین دستاوردهای این مجتمع در حوزه محیط زیست و مدیریت منابع انرژی حضور یافته است.

معاون منابع انسانی مجتمع فولاد کویر در این باره اظهار داشت: این مجتمع بعنوان مجموعه ای پیشرو در حوزه رعایت استانداردهای زیست محیطی و پای بندی به اصول اساسی ارزشهای پایدار همواره در برنامه ریزی ها و اقدامات اجرایی خود، پیوست های زیست محیطی را مد نظر قرار داده و در تلاش است نقش مسئولانه ی خود را در این حوزه به عنوان شهروند شرکتی به خوبی ایفا نماید.

مهندس فلاح زاده، افزود: در نوزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی محیط زیست، اقدامات انجام شده مجتمع در حوزه های مدیریت پسماند، مدیریت آب و پساب، هوا و کنترل آلاینده ها، بهینه سازی مصرف انرژی، مدیریت و پایش زیست محیطی، آموزش و مشارکت های زیست محیطی و زمینه فضای سبز در معرض دید بازدید کنندگان نمایشگاه قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: همچنین اجرای پروژه مسئولانه ی تصفیه خانه تکمیلی پساب مجتمع فولاد کویر و نیز تولید میلگرد A4 بعنوان دو اقدام شاخص و بنیادین این مجتمع در حوزه حفاظت از محیط زیست در این نمایشگاه به بازدید کنندگان معرفی می شود.

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست از تاریخ هفتم تا دهم اسفند ماه سال جاری با مشارکت و حضور فعال شرکت های داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می شود.

علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه می توانند از ساعت 8 تا 15به محل نمایشگاه بین المللی تهران مراجعه کنند.

در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست محصولات متفاوت و تکنولوژی های جدید این حوزه رونمایی و معرض دید عموم قرار می گیرد.

۰۹ اسفند ۱۴۰۰