فرماندار آران و بیدگل: فعالیت های مجتمع فولاد کویر افتخار آمیز و غرور آفرین است

 فرماندار آران و بیدگل در بازدید از مجتمع فولاد کویر:

فعالیت های مجتمع فولاد کویر افتخار آمیز و غرور آفرین است

 

علی اکبر رضایی، فرماندار آران و بیدگل در بازدیدی به همراهی جمعی از روسای ادارات شهرستان و اعضای شورای اسلامی شهر آران و بیدگل از مجتمع فولاد کویر اظهار داشت: ما آنچه امروز در این بازدید دیدیم و شنیدیم به نوعی افتخار آمیز و غرور آفرین بود آن هم در دوره ای که کشور ما مورد هجمه ی تحریم های ظالمانه ی دشمن  قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری مالکان و سهامداران فولاد کویر در آران و بیدگل با خلاقیت، ابتکار و ریسک بسیار بالا انجام شده است، گفت: وظیفه شرعی و قانونی ماست که از تولید کنندگان و کار آفرینان که مجاهدان عرصه اقتصادی هستند و کشور را از سقوط و چالش های جدی نجات می دهند حمایت کنیم.

وی با اشاره به مسائل مطرح شده در برخی از کانال های مجازی در خصوص توسعه مجتمع فولاد کویر اظهار داشت: در این خصوص مدیران و مدعیان محیط زیست باید روبروی یکدیگر بنشینند و صحبت کنند و دغدغه ها و مسایل خود را مطرح کنند و طبیعتا هر کس ادله ی قویتری داشت آن قابل پذیرش خواهد بود.

رضایی تاکید کرد: با توجه به آنچه من دیدم و آنچه در خصوص فعالیت های مجتمع فولاد کویر گفته می شود، می پذیرم که این مجموعه به دنبال یک صنعت پاک، سالم، مدرن و کم هزینه است ولی در بحث های کارشناسی و تخصصی تر باید کارشناسان متخصص نظر دهند.

وی با تاکید بر لزوم توانمند سازی منطقه در حوزه صنایع پایین دستی فولاد، تصریح کرد: مراکز علمی و فنی همچون دانشگاه علمی کاربردی، فنی و حرفه ای  و مراکز کارآفرینی می توانند فرصت های خوبی را جهت توانمند سازی و آموزش و مهارت اندوزی در این صنعت فراهم کنند.

وی با تقدیر از اقدامات انجام شده ی سالیان اخیر این مجتمع در حوزه اجتماعی بر لزوم شناخت اولویت های شهرستان و بلند نظری و دور اندیشی در حوزه انجام فعالیت های مسئولانه ی اجتماعی تاکید کرد.

فرماندار آران و بیدگل خاظرنشان کرد: حمایت از تولید کنندگان و کارآفرینان وظیفه شرعی و قانونی ما بعنوان مسئول و یک شخصیت حقوقی است.

فرماندار آران و بیدگل در این بازدید به همراهی معاون عمرانی فرمانداری، اعضای شورای اسلامی شهر، روسای ادارات حفاظت محیط زیست، منابع طبیعی و آبخیزداری، صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی از خطوط تولید مجتمع فولاد کویر، فازهای توسعه و تصفیه خانه تکمیلی در حال احداث این مجتمع بازدید کردند.

۰۴ بهمن ۱۴۰۰