برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «۱۰ دقیقه ذهن آگاهی» مجتمع فولاد کویر تجلیل شدند

برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «۱۰ دقیقه ذهن آگاهی» مجتمع فولاد کویر که همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی با مشارکت جمعی از کارکنان این مجتمع برگزار شد با حضور رئیس هیات مدیره و جمعی از مدیران و کارکنان مجتمع فولاد کویر تجلیل شدند.

رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر در این مراسم که در سالن کنفرانس مجتمع برگزار شد اظهار داشت: یک کتاب حاصل سالهای زیادی از تجربه ی زندگی و علم آموزی نویسنده است و می تواند حجم عظیمی از دانش و آگاهی را در ذهن انسان ایجاد کند.

دکتر حسین زاده با بیان اینکه کتاب به انسان حس دانایی و اعتماد به نفس داده و موجب شکل گیری، پختگی و رشد باورهای انسان می گردد، تصریح کرد: در هر نقطه ی زمانی و جغرافیایی تاریخ که رشد و توسعه ای رخ می دهد بدون شک، نقش کتاب و کتاب خوانی پررنگ و سرنوشت ساز بوده و هست.

معاون منابع انسانی مجتمع فولاد کویر نیز در این نشست اظهار داشت: همراهی و مشارکت کارکنان محترم مجتمع فولاد کویر در برنامه هایی همچون آیین کتابخوانی ۱۰ دقیقه ذهن آگاهی می تواند زمینه ای برای اجرای هر چه بیشتر این برنامه ها در ایام مختلف سال باشد.

مهندس فلاح زاده با قدردانی از مشارکت کارکنان مجتمع در این برنامه اظهار داشت: امید داریم با همراهی شما، برنامه های فرهنگی و اجتماعی مجتمع را در قالب کارگروه های تخصصی و هدفمند، به انجام رسانیم.

مسابقه "۱۰ دقیقه ذهن آگاهی" همزمان با هفته کتاب و کتاب خوانی و در راستای اجرای طرح تعالی کار و خانواده، ویژه کارکنان محترم مجتمع فولاد کویر برگزار شد.

در این مسابقه، کارکنان محترم مجتمع با مطالعه ی کتاب "۱۰ دقیقه ذهن آگاهی؛ ۷۱ عادت برای زندگی در لحظه" نوشته ی اس جی اسکات و بری داونپورت به ترجمه ی دکتر محمد رضا عابدی، به دو روش تحلیل نویسی و پاسخ به سوالات، در فرایند مسابقه شرکت کردند و در پایان، برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «10 دقیقه ذهن آگاهی» مجتمع فولاد کویر با حضور رئیس هیات مدیره و جمعی از مدیران و کارکنان مجتمع فولاد کویر تجلیل شدند.

۰۴ بهمن ۱۴۰۰