ممیزی مراقبتی استاندارد IATF در مجتمع فولاد کویر انجام شد

ممیزی مراقبتی استاندارد IATF در مجتمع فولاد کویر انجام شد

 

مجتمع فولاد کویر به عنوان نخستین شرکت خصوصی صنعت فولاد کشور، سال گذشته موفق به کسب استاندارد  ۱۶۹۴۹IATF  از شرکت DQS آلمان شد.

استاندارد IATF  16949:2016 مربوط به  تولیدکنندگان قطعات تولیدی و قطعات یدکی مرتبط با صنعت خودرو است و سازمان هایی که در حوزه‌ زنجیره‌ تامین قطعات خودرو فعالیت دارند می بایست الزامات این استاندارد را رعایت کنند.

از محصولات فولادی آلیاژی و میکروآلیاژی تولیدی این مجتمع برای ساخت انواع فنر و پیچ و مهره در صنعت خودرو سازی استفاده می شود.

افزایش رضایتمندی مشتریان، دستیابی به فرصت های تجاری جدید، تشخیص ریسک های سازمان، افزایش تولید و اثربخشی، مسئولیت پذیری اجتماعی، نشان دادن توانایی سازمان در ارائه‌ دائمی محصولاتی ایمن‌ و قانونی‌ به مشتریان و به کارگیری فرآیندهای ارتقای سیستم از اهداف پیاده سازی استاندارد IATF در مجتمع فولاد کویر است.

فولاد کویر بزرگترین تولیدکننده میلگرد شاخه و کلاف در کشور است.

محصولات تولیدی این شرکت علاوه بر رفع نیازهای مستقیم میلگرد شاخه کشور، نیازهای صنایع وابسته به کلاف‌های فولادی را نیز تامین کرده و زمینه‌ساز افزایش تولیدات صنایع پایین دستی فولاد است.

این شرکت تولیدی در سال ۹۸  در فهرست ۱۰۰ شرکت برتر کشور قرار گرفت و در شرایط تحریمی صنعت فولاد کشور توانست صادرات خود را به دو برابر افزایش دهد.

سازمان IATF در سال ۱۹۹۶ با هدف ارائه محصولات با کیفیت (در حوزه صنعت خودرو) به مشتریان، متشکل از ۹ خودرو ساز بزرگ دنیا و ۵ انجمن تجاری وابسته به آن تاسیس شد.

۲۰ دی ۱۴۰۰