مجتمع فولاد کویر بعنوان صنعت سلامت محور کشور شناخته شد

مجتمع فولاد کویر بعنوان صنعت سلامت‌محور کشور شناخته شد

مجتمع فولاد کویر با موفقیت در ارزیابی چهارمین جشنواره صنعت سلامت محور، به عنوان سازمان‌ پاسخگو و مسئولیت‌پذیر در حوزه سلامت شناخته و موفق به دریافت تندیس چهارمین جشنواره ملی صنعت سلامت‌محور شد.

چهارمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور با رویکرد ارتقای سلامت محصولات و خدمات و چشم انداز بهبود سیستم سلامت در صنایع کشور، با حضور رئیس سازمان ملی استاندارد و با مشارکت سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت صمت، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

هدف از برگزاری این جشنواره پایش، رتبه بندی، اعتباربخشی و تشویق مجموعه های برتر و سازمان های متعهد به امر سلامت در جهت معرفی آخرین دستاوردهای واحدهای سلامت محور و ارتقای سطح آگاهی، نگرش و فرهنگ استفاده از محصولات و خدمات سلامت محور می باشد.

در این جشنواره ی ملی، واحدهای نمونه و منتخب کشور در طرح شناسایی و پس از گذراندن دوره‌های آموزشی پایش و رتبه‌بندی گردیده و در پایان ۷۶ سازمان متعهد به امر سلامت از طریق رسانه‌های مختلف به عموم مردم معرفی شدند.

بخش دوم جشنواره با رویکرد ارتقای سلامت صنایع تولیدی و خدماتی از ابتدای سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز کرد که در آن بیش از ۵۰ سازمان صنعتی، تولیدی و خدماتی مشارکت کردند و در پایان ۳۲ مجموعه وارد بخش رقابتی و ارزیابی جشنواره شدند.

مجتمع فولاد کویر با راهیابی به مرحله ی نهایی این ارزیابی، و با کسب امتیازات و رتبه های برتر  موفق به دریافت تندیس صنعت سلامت محور کشور شد.

۲۰ دی ۱۴۰۰