مجتمع فولاد کویر گواهینامه و تندیس طلایی برند سبز دریافت کرد

مجتمع فولاد کویر موفق شد در اولین کنفرانس بین المللی برند سبز، با کسب امتیازات لازم در مرحله ارزیابی به عنوان مجموعه برگزیده انتخاب شده و گواهینامه و تندیس طلایی جشنواره را دریافت کند.

معاون منابع انسانی مجتمع فولاد کویر با اعلام این خبر افزود: رعایت الزامات مدیریت زیست محیطی، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای از جمله معیارهای انتخاب مجتمع فولاد کویر بعنوان شرکت برتر در این کنفرانس بین المللی بوده است.

مهندس فلاح زاده توجه به ماده  123 قانون برنامه پنج ساله ششم و بند 5 سیاست های کلی کشور در بخش محیط زیست را از دیگر معیارهای انتخاب این مجتمع ذکر کرد و گفت: انجام طرح های توسعه ای قابل قبول در سازمان با رویکرد کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار و نوآوری در تولید در فرایند برند سازی و توجه به ملاحظات زیست محیطی از جمله اقدامات اثربخش این مجتمع در حوزه محیط زیست و انتخاب بعنوان برند سبز بوده است.

وی نهادینه سازی اصل 50 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران (حفاظت از محیط زیست) در حاکمیت سازمانی مجتمع فولاد کویر و ارتقا و گسترش اخلاق و فرهنگ زیست محیطی مدیران و کارمندان سازمان را از جمله مسایل مهم جاری در این سازمان ذکر کرد و گفت: این اندیشه موجب شده که این مجتمع بعنوان صنعت سبز کشور شناخته و موفق به دریافت نشان ها، استاندارد ها و رتبه های برتر متعددی در حوزه های مختلف زیست محیطی شود.

وی همچنین به اخذ گواهینامه های استقرار نظام ایمنی و بهداشت و محیط زیست در مجتمع فولاد کویر اشاره کرد و گفت: انجام فعالیت های بشردوستانه و داوطلبانه، عام المنفعه و اقدامات موثر و هدفمند در راستای مسئولیت اجتماعی، مدیریت مصرف انرژی و رعایت ضوابط و مقررات شیوه های برند سازی در فراینده تولید، عرضه، صادرات و واردات از دیگر اقدامات موثر این مجتمع در حوزه اجتماعی و با رویکرد برند سبز است.

۲۱ مهر ۱۴۰۰