تضمین رضایت مشتریان، پشتوانه پایداری فولاد کویر در بازار است

عضو هیئت مدیره و معاون فروش فولاد کویر:

تضمین رضایت مشتریان، پشتوانه پایداری فولاد کویر در بازار است

 

در مسیر حفظ جایگاه رقابتی در بازار فولاد، فولاد کویر با ارتقای خدمات پس از فروش، گامی مؤثر در افزایش سطح رضایت مشتریان خود برداشته است. تمرکز ویژه بر شناخت دقیق نیازهای صنایع پایین‌دستی، پاسخ‌گویی سریع، پشتیبانی فنی تخصصی و ارائه راه‌حل‌های انعطاف‌پذیر، مهم‌ترین عوامل در این موفقیت محسوب می‌شوند. 

 

معاون فروش فولاد کویر با اشاره به تدابیر در نظر گرفته شده برای کسب رضایت مشتریان گفت: واحد فروش و بازاریابی با استقرار کامل سامانه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، گزارش‌ها و بازخوردهای دریافتی را ظرف کمتر از ۷۲ ساعت بررسی و پیگیری می‌کند. این ساختار پاسخ‌گو موجب شده حتی در شرایطی که چالش در استفاده از محصول از جانب مشتری بوده، تیم فنی شرکت با انتقال دانش تخصصی و تعریف فرآیندهای تکمیلی، مسیر بهره‌برداری مؤثر را برای ایشان هموار سازد.

 

جواد خوروش در ادامه افزود: از دیگر اقدامات اثربخش می‌توان به توسعه خدمات لجستیکی اشاره کرد. فولاد کویر، محصولات را با سرعت و ضمانت در کمتر از دو هفته به اقصی نقاط کشور ارسال می‌کند. همچنین با هدف تسهیل فرآیندهای مالی با ارائه گزینه‌فروش اعتباری با ضمانت بانکی، امنیت خرید را برای مشتریان صنعتی فراهم کرده است.

 

گفتنی است فولاد کویر با تمرکز بر کیفیت محصول، رعایت استانداردهای بین‌المللی و حضور فعال در بازار فولاد کشور، توانسته رضایت مشتریان را در بالاترین سطح بدست بیاورد و جایگاه برتری را از آن خود سازد.

۲۲ شهریور ۱۴۰۴