مانور نجات و اطفای حریق در فولاد کویر با همکاری آتش‎نشانی آران و بیدگل برگزار شد

مانور نجات و اطفای حریق در فولاد کویر با همکاری آتش‎نشانی آران و بیدگل برگزار شد

 

به گزارش ارتباطات فولاد کویر مانور امداد و نجات و اطفای حریق جهت تمرین و بروز واکنش مناسب در زمان وقوع حوادث با همکاری تیم HSE  فولادکویر و آتشنشانی آران و بیدگل در ساختمان فولاد کویر برگزار شد. 

رئیس هیئت مدیره فولاد کویر با اشاره به اهمیت همکاری مشترک میان نیروی آتش نشانی آران و بیدگل و واحد HSE  فولاد کویر گفت: وجود این روابط باعث افزایش سطح دانش و مهارت هر دو مجموعه خواهد شد و امیدواریم ارتباط و همکاری های مشترک در جهت توسعه فعالیت‎ها گسترده تر شود. 

 دکتر حسین حسین زاده در ادامه افزود: سطح آمادگی جسمانی واحد HSE   فولاد کویر همواره باید حفظ شود تا در صورت بروز هرگونه حادثه آمادگی لازم وجود داشته باشد. نکته مهم دیگر حفظ و ارتقای سطح آمادگی روحی و روانی در کنار آمادگی جسمی است. 

وی افزود: شبیه سازی محیط و شرایط حادثه و تجربه کردن استرسی که در آن زمان ممکن است به فرد وارد شود تمرین بسیار خوبی است تا در موقعیت اصلی بهترین واکنش انجام شود. به همین دلیل برگزاری مانور در موقعیت های مختلف مانند زلزله و حوادث طبیعی باعث رفع اشتباهات در زمان حادثه واقعی می‌شود. 

عباس عصار پور سرپرست آتش نشانی آران و بیدگل در حاشیه این مانور گفت: همکاری در برنامه هایی نظیر مانور، میان ما و صنایع بزرگ منطقه مانند فولاد کویر موجب هماهنگی بیشتر می‌شود و اثرگذاری فزاینده‌ای در افزایش سطح ایمنی و همینطور پیشگیری از هرگونه حادثه‌ای را در پی خواهد داشت. 

فاطمه پهلوانی معاونت منابع انسانی فولاد کویر نیز گفت: با توجه به اهمیت سطح ایمنی در پروژه فولادسازی و نیاز به حضور نیروهای با تجربه و کارآمد در این حوزه، تقویت تیم HSE فولاد کویر در دستور کار قرار دارد که همکاری با آتش نشانی شهرستان می‌تواند موجب انتقال دانش و ارتقای سطح توسعه تیم ما ‌شود.

۲۴ مهر ۱۴۰۳