تیم والیبال «دختران کویر»؛ بر بستر استعداد یابی برای آینده

تیم والیبال «دختران کویر»؛ بر بستر استعداد یابی برای آینده

 

به گزارش ارتباطات فولاد کویر مدرسه والیبال فولاد کویر با هدف کشف استعداد، آموزش و تربیت فرزندان دختر پرسنل این مجموعه در حال فعالیت است.

سرمربی تیم والیبال دختران فولاد کویر با اشاره فعالیت یک و نیم ساله این تیم گفت: استعدادهای زیادی در حوزه والیبال در منطقه وجود دارد که ما پس از استقبال فرزندان کارکنان مجموعه فولاد کویر در حال آموزش آنها و با برنامه ریزی برای توسعه فعالیت های این تیم، به سوی هرچه حرفه ای تر شدم این تیم هستیم. 

راضیه آدینه افزود: به اندازه قابل توجهی استعداد در بچه ها وجود دارد که ما با تشکیل دو گروه در دو رده سنی در حال آموزش و همزمان برنامه ریزی بیشتر برای آنها هستیم.

وی همچنان ضمن تشکر از مجموعه فولاد کویر به سبب نگاه ویژه به این موضوع بیان کرد: نقش خانواده در ادامه مسیر ما بسیار مهم است که خوشبختانه نوع نگرش و رویکرد خانواده کارکنان فولاد کویر در این زمینه بسیار مثبت و خوب بوده است که ما توانستیم در این مسیر  رو به جلو حرکت کنیم.

آدینه ادامه داد: امسال به یاری خدا و تلاش بچه ها توانستیم مرحله اول آموزش را به خوبی پشت سر بگذاریم چنانکه دو نفر از اعضای تیم رده نونهالان ما به نام های هانیه گلچین و آیدا صادقی به تیم های استان دعوت شده اند که این نشان‎دهنده موفقیت ما در مسیرمان است. 

گفتنی است مدرسه والیبال ویژه فرزندان دختر و مدرسه فوتبال ویژه فرزندان پسر کارکنان فولاد کویر در راستای استعدادیابی کودکان و نوجوانان و آموزش آنها در حوزه های تخصصی در حال فعالیت هستند.

مشاهده گزارش تصویری

۰۴ مهر ۱۴۰۳