گفتگوی نمایندگان بزرگترین بانک روسیه با مدیرعامل فولاد کویر

با حضور هیأتی از اسبربانک روسیه در فولاد کویر صورت گرفت:


گفتگوی نمایندگان بزرگترین بانک روسیه با مدیرعامل فولاد کویر

 

بزرگترین بانک روسیه و اروپای شرقی و سومین بانک بزرگ اروپا در رأس هیأتی با حضور در فولاد کویر با مدیر عامل این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

رئیس هیئت اسبر بانک روسیه در این دیدار ضمن اعلام آمادگی همکاری های مشترک با فولاد کویر بیان کرد: فولاد کویر به دلیل فعالیت های کیفی و مشارکت های خود در حوزه صادرات محصولات فولادی به روسیه، از جایگاه ویژه در صنایع فولاد این کشور برخودار است. 

رستم مراتالف گفت: ما معتبرترین بانک روسیه هستیم و با توجه به موفقیت فولاد کویر در حوزه ایجاد اعتبار در شرایط تحریمی ایران، آماده تعریف همکاری‎های مشترک در حوزه های بانکی و مالی با فولاد کویر  هستیم.

در این دیدار که با حضور مدیران ارشد بانک سپه برگزار شد، معاون اداره کل امور بین‎ الملل بانک سپه گفت: فولاد کویر از بهترین و موفق‎ترین شرکت‌های صنعتی ایران در حوزه تولید و همچنین منظم‌ترین در حوزه‎ های مالی است. 

اعظم اعتماد ضمن ابراز خرسندی از  بیش از دو دهه همکاری‎ های مشترک بین فولاد کویر و بانک سپه افزود: با توجه به گستره فعالیت‎های بانک سپه با اسبر بانک، این بانک می‎تواند نقش تسهیل‎گر بانکی به توسعه فعالیت های بین‎ المللی فولاد کویر در کشورهای حوزه CIS کمک کند. 

مدیرعامل فولاد کویر نیز در این دیدار بیان کرد: این شرکت به دلیل نوع فعالیت و حجم صادرات نیازمند همکاری‎های گسترده ‎تری در حوزه های مالی و بانکی جهت تسهیل امر صادرات است که این امر با وجود اسبر بانک می تواند محقق شود. 

احمد خوروش ضمن تشکر از مجموعه بانک سپه به دلیل همکاری‎های مؤثر با مجموعه فولاد کویر افزود: حضور و وجود بانک سپه در کنار فولاد کویر برای تعریف همکاری‌های مشترک با بزرگترین و معتبرترین بانک روسیه قطعاً هدایت‎گر و تعیین کننده خواهد بود.

۳۱ خرداد ۱۴۰۳