فولاد کویر در میان برترین شرکت های ایرانی در حوزه مدیریت مصرف انرژی

در ارزیابی ملی مدیریت مصرف انرژی در کشور  صورت گرفت :


فولاد کویر در میان برترین شرکت های ایرانی در حوزه مدیریت مصرف انرژی

 

به گزارش ارتباطات فولاد کویر، در  نهمین دوره ارزیابی ملی مدیریت انرژی که با حضور مسئولین کشوری و صنایع و متخصصان حوزه انرژی در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد فولاد کویر رتبه برتر مدیریت مصرف انرژی را از آن خود کرد. 

در این مراسم که برای نهمین سال متوالی در سطح ملی برگزار می‎شد ضمن اعطای رتبه برتر مدیریت مصرف انرژی در حوزه صنایع مادر به فولاد کویر، از اقدامات فولاد کویر در این حوزه تقدیر و تجلیل به عمل آمد. 

معاون تکنولوژی فولاد کویر در این‎باره گفت: پس از فرآیند ارزیابی که در اردیبهشت ماه سال جاری توسط ارزیابان سازمان مدیریت صنعتی انجام شد تمامی مبادی مصرف انرژی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت که  این شرکت توانست رتبه برتر این ارزیابی را کسب کند .

محسن رشیدی گفت: فولاد کویر با توجه به مدیریت اثربخش مصارف انرژی الکتریکی و حرارتی، کارایی انرژی و کاربری انرژی و همچنین تعریف موثر پروژه های بهبود بر عملکرد انرژی، موفق به دریافت این عنوان شده  که این رتبه نشان‌دهنده نگرش های مدیریت شرکت و تعهد و تلاش مستمر کارکنان  در پیشبرد اهداف استراتژیک در حوزه بهینه‌سازی مصرف انرژی در این مجموعه است.

ارزیابی ملی مدیریت انرژی که هر ساله با هدف ترویج سیاست‌های اصلاح الگوی مصرف انرژی با همکاری  معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، سازمان انرژی‌های تجدید پذیر  و سازمان ملی استاندارد برگزار می‌شود، از طریق ارزیابی های مختلف به بررسی سیستم های مصرف انرژی در صنایع مختلف می‎پردازد.

۳۰ خرداد ۱۴۰۳