بازدید از مجتمع فولاد کویر غافلگیر کننده بود

مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران؛ 

بازدید از مجتمع فولاد کویر غافلگیر کننده بود

 

به گزارش ارتباطات فولاد کویر روز شنبه 12 خردادماه 1403، مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران در صدر هیئتی، ضمن بازدید از خطوط نورد، آزمایشگاه‎های کنترل کیفیت و متالوگرافی، انبارها و همچنین کلیه پروژه های توسعه فولاد کویر، فعالیت‌های فولاد کویر را بسیار هوشمندانه و سطح مدیریت این مجموعه را غافلگیر کننده دانستند.
دکتر محمود گودرزی ضمن تبریک به مجتمع فولاد کویر به دلیل انتخاب، طراحی و انجام درست مسیر سرمایه گذاری گفت: بورس تهران از سال گذشته در راستای کمک به مجموعه‎های تولیدی که توانمندی و همت بالایی در به سرانجام رساندن پروژه های توسعه خود را دارند، تلاش‎های هدفمندی را آغاز کرده تا بتواند در جهت تأمین مالی آنها گام های مؤثری بردارد. 
مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران همچنین افزود: امروز باتوجه به برنامه مجتمع فولاد کویر در خصوص تأمین مالی پروژه فولادسازی خود، امیدواریم که درسال جاری این تأمین مالی انجام شده و در ادامه آن شروع به بهره برداری کند.
وی‌ همچنین گفت: با توجه به گذشته و امروز این مجتمع، می‌توان گفت فولاد کویر در آینده‌ای نزدیک خواهد توانست برای کشور قدم‌های تعیین کننده‌ای بردارد چرا که مدیریت فولاد کویر به بهترین شکل انجام شده و با توجه به پروژه فولادسازی منحصر به فرد، این شرکت قطعاً در کشور پیشتاز خواهد بود.

۱۳ خرداد ۱۴۰۳