تقدیر و تجلیل جمعی از کارکنان فولاد کویر از حاج احمد خوروش

جمعی از کارکنان مجتمع فولاد کویر از مدیرعامل این مجموعه تقدیر کردند. 

🔸به گزارش روابط عمومی فولاد کویر، جمعی از کارکنان با حضور و تجمع یکپارچه خود به استقبال حاج احمد خوروش، مدیرعامل مجموعه رفته، و ضمن تبریک انتخاب ایشان به عنوان مرد سال صنعت نورد کشور و قرار گرفتن فولاد کویر در جمع صد شرکت برتر ایران قدردانی کرده و ضمن اهدای گل از تلاش ها و پشتکار وی در شرایط سخت تولید و اقتصاد کشور و حمایت های او تشکر و تقدیر کردند. 

🔸حسین حسین زاده، رئیس هیئت مدیره فولاد کویر، در این تجمع که جمعی از اعضای هیئت مدیره و معاونین و مدیران  نیز حضور‌داشتند، گفت:  ما شاهد تلاش‌های وصف ناپذیر ایشان در راستای مدیریت کلان مجموعه  در شرایطی که کشور دچار مشکلات سخت و مختلفی همچون مشکلات تامین انرژی و تامین ارز  و …قرار دارد، بوده ایم ‌و به عنوان بخشی از مردم منطقه، قدردان تمامی اقدامات ارزشمندشان هستیم.

🔸همچنین در این دیدار حمیدرضا خوروش ، نائب رئیس هیئت مدیره  گفت:  در این شرایط پیچیده اقتصادی انتخاب شدن به عنوان مرد سال صنعت نورد کشور، بسیار حائز اهمیت است چرا که برپا نگه داشتن تولید و حفظ بهره‌وری و همزمان انتخاب شدن به عنوان صنعت سبز، تفکری عمیق و مدیریتی هوشمند و پیشرو نیاز دارد. 

🔸مدیرعامل فولاد کویر نیز ضمن تشکر و قدردانی از همه کارکنان افزود: تمامی افتخارات فولاد کویر حاصل اراده و تلاش های کارکنان و حمایت آنان از فولاد کویر بوده است.        

🔸احمدخوروش تصریح کرد: ما برای اثرگذاری بر رفاه و اندیشه آفریده شده‌ایم. ما باید بتوانیم در مسیر اقتصاد، توسعه و صنعت، ضمن رعایت قوانین و با در نظر گرفتن اصل توسعه پایدار به عنوان معیار، با خلق روش‌های متفاوت، به منطقه و کشور کمک کنیم. 

🔸فاطمه پهلوانی معاونت منابع انسانی   
فولاد کویر نیز در حاشیه این مراسم گفت: هدف کارکنان از تجمع امروز قدردانی و تشکر از مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره فولاد کویر به جهت تلاش‌های بدون وقفه و مدیریت و نگرش بی نظیر آنان در شرایط سخت کشور است. 

🔸گفتنی است در آذرماه سال جاری، احمد خوروش مدیرعامل مجتمع فولاد کویر به عنوان مرد سال صنعت نورد کشور انتخاب شد.

🔸همچنین مجتمع فولاد کویر در بهمن ماه به عنوان صنعت سبز و نیز در رده بندی IMI100 در میان صد شرکت برتر ایران قرار گرفت.

 

۱۸ بهمن ۱۴۰۲