امضای تفاهم‌نامه همکاری مجتمع فولاد کویر و دانشگاه علوم پزشکی کاشان

مجتمع فولاد کویر و دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد کویر، در ابتدای این نشست، دکتر حمیدرضا صابری سرپرست دانشکده بهداشت، بر بهره‌برداری از پتانسیل‌های موجود صنعت و دانشگاه برای حل مشکلات جامعه تولید تأکید کرد.

دکتر کوروش ساکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز با اشاره به مصادیق موفق ارتباط صنعت و دانشگاه در کشور اشاره کرد و گفت: ارتباط صنعت با دانشگاه می‌تواند حلال بسیاری از مشکلات باشد.

در ادامه، نایب‌رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر با اشاره به موفقیت این مجتمع در صادرات و ارزآوری بالای آن برای کشور، زمینه‌های همکاری با دانشگاه را متنوع ارزیابی کرد و گفت: فولاد کویر و دانشگاه علوم پزشکی کاشان با توجه به پتانسیل بالای خود در زمینه‌های گوناگون، می‌توانند مکمل هم باشند.
حمیدرضا خوروش خواستار ارتباط و همکاری بیشتر با دانشگاه در بخش ارزیابی سلامت و محیط زیست، آب، پساب، هوا و خاک شد.

مدیر کل آموزش دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز با تأکید بر تبادل علم و صنعت گفت: چرخه صنعت از نیروی انسانی شروع می‌شود و به بهره اقتصادی می‌رسد و هر عیبی باعث سیکل معیوب این چرخه می‌شود.

دکتر مسعود مطلبی افزود: در تمام سال‌های فعالیتم در این حدود سی سال، این اولین باری است که یک صنعت برای ارزیابی داوطلبانه خودش پیش‌قدم می‌شود و به نظرم این اتفاق بسیار شایسته‌ای است.

در پایان، دکتر اشرف مظاهری تهرانی نیز با اشاره به تجارب کاری‌اش در زمینه پساب و آلودگی هوا به بازدید از مجتمع فولاد کویر اشاره کرد و گفت: در کارخانه فرآوری آب استاندارد ها بسیار بیش‌تر از حد نرمال رعایت و هزینه شده است.

این تفاهم‌نامه همکاری با حضور برخی از شخصیت‌های دانشکده بهداشت و هم‌چنین معاونان و مدیران مجتمع فولاد کویر، در ده ماده در‌حوزه های مختلف به امضای طرفین رسید.

۲۹ مرداد ۱۴۰۲