مجتمع فولاد کویر واحد نمونه نخبگان کار و تولید استان اصفهان شد

در سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان اصفهان تندیس واحد نمونه اقتصادی استان به مجتمع فولاد کویر اهدا شد.  
سی‌ و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان اصفهان همزمان با روز جهانی کار و کارگر با حضور استاندار اصفهان و جمعی از مدیران و جامعه کار و کارگر استان، دوشنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ به میزبانی پتروپالایش اصفهان برگزار شد.
استاندار اصفهان در این مراسم ضمن بزرگداشت مقام کار و کارگر اظهار کرد: اهمیت جامعه کار و کارگری و ترویج آن در حوزه معنوی و مادی، اهمیتی بی‌بدیل دارد چراکه وقتی کار با معانی آسمانی گره می‌خورد تجلی دیگری پیدا می‌کند.
معاون منابع انسانی مجتمع فولاد کویر نیز در این باره گفت: این مجتمع همواره خود را به طور ویژه ملزم میداند که شرایط و بستر مناسب جهت توسعه فردی کارکنان را فراهم آورد.
مهندس فلاح زاده، حفظ ونگهداشت و توسعه سرمایه های انسانی را از جمله اهداف و استراتژی های مجتمع فولاد کویر ذکر کرد و گفت: رسیدن به جایزه شانزدهمین شرکت برتر کشور در حوزه تعالی منابع انسانی ، قرار گرفتن در جمع 100 شرکت برتر کشور و دریافت تندیس زرین کارفرمای سلامت محور کشور از جمله دستاوردهای نگاه استراتژیک به سرمایه های انسانی در سازمان است.
مجتمع فولاد کویر طبق ارزیابی‌های انجام‌شده در حوزه خلاقیت، نوآوری و تلاش صادقانه موفق به کسب تندیس واحد نمونه استان اصفهان شد.
در پایان این جشنواره از نخبگان جامعه کار و تولید استان اصفهان و مدیران واحدهای برتر اقتصادی استان در بخش‌های مختلف تقدیر به عمل آمد.
شایان‌ذکر است پنج هزار و ۲۴ نفر از کارگران، اعضای گروه‌های کاری و واحدهای تولیدی و اقتصادی این استان در سی و چهارمین جشنواره "امتنان نخبگان جامعه کار و تولید" وزارت تعاون شرکت کردند که از برترین‌ها تجلیل به عمل آمد.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲