عملیات عمرانی پروژه بهبود جایگاه پسماند مجتمع فولاد کویر آغاز شد

به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد کویر، همزمان با هفته محیط زیست، عملیات عمرانی پروژه بهبود جایگاه پسماند مجتمع فولاد کویر با حضور ریاست و کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آران و بیدگل آغاز شد.
رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر در این آیین اظهار داشت: این پروژه با هدف ارتقای شاخص های زیست محیطی مجتمع و در راستای تحقق اهداف صنعت سبز اجرا می شود.
حمید رضا خوروش با بیان اینکه در این پروژه مساحت جایگاه پسماند مجتمع از ۶۱۶ متر مربع به ۱۱۷۶ متر مربع وسعت می یابد افزود: با بهره برداری از این پروژه تمام پسماندهای صنعتی در فضایی استاندارد و محافظت شده نگهداری و بدون پرت محیطی بصورت مکانیزه از محیط خارج می شود و در اختیار صنایع پایین دستی قرار می گیرد.
وی عملیات عمرانی این پروژه را شامل حفاری، خاکبرداری، کف سازی، بتن ریزی، اجرای دیوار بتنی و احداث رمپ ورودی ذکر کرد و گفت: برای اجرای این پروژه بالغ بر پنج و نیم میلیارد ریال اختصاص یافته است.
وی ابراز امیدواری کرد:این پروژه طی حدود ۵ ماه به مرحله تکمیل و بهره برداری می رسد.
خوروش با تاکید بر لزوم رعایت تمامی پروتکل های و استانداردهای  زیست محیطی در فعالیت های صنعتی مجتمع فولاد کویر، اظهار داشت: این مجتمع همواره در صدد ارتقای شاخص های زیست محیطی خود در راستای رسیدن به توسعه پایدار و کسب و کار مسئولانه بوده و هست و می کوشد که توسعه ی اقتصادی را با چشم اندازی هم راستا با توسعه اجتماعی و زیست محیطی دنبال کند.

۲۱ خرداد ۱۳۹۹