احمد خوروش چهره برجسته سال ۱۴۰۲ در صنعت نورد ایران شد

مراسم تجلیل از حاج احمد خوروش، چهره برجسته نوردی سال ۱۴۰۲ کشور در افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه ملی سازه و فولاد و اولین نمایشگاه ملی نوردکاران فولادی برگزار شد.

در این مراسم ایشان فرمودند:

 احمد خوروش، ريیس هیأت مدیره انجمن نوردکاران فولادی ایران، در بخشی از سخنرانی خود در دوازدهمین کنفرانس ملی سازه و فولاد و اولین کنفرانس ملی نوردکاران فولادی گفت: امیدوارم بتوانیم در صنعت فولاد کشور نقش آفرینی داشته باشیم.

پیوندی که میان صنعت و دانشگاه ایجاد شده بزرگترین دستاورد ماست. یکی از دغدغه های کشور در دهه های ۶۰ و ۷۰ نیاز به تامین فولاد از طریق واردات بود، اما در دوره اصلاحات فضا برای بخش خصوصی باز شد و نتیجه آن در پایان دهه ۸۰ نمایان شد و نیاز به واردات فولاد برطرف شد.

همانطور که رسالت این کنفرانس این است که از فولاد آلیاژی و با ارزش افزوده بالا استفاده کنیم، امیدوارم که نیاز به تامین این نوع فولاد در داخل کشور برطرف شود. در ارتباط با مساله سازه های فلزی و سبک سازی، اساتید محترم به صورت کارشناسی سخن گفتند. انشالله در آینده نشست های بیشتری با حضور افراد ذیصلاح داشته باشیم. انجمن های ذی ربط می توانند در بهبود وضعیت صنعت سازه‌های فولادی نقش به سزایی داشته باشند.

۲۷ آذر ۱۴۰۲