با مشارکت مجتمع فولاد کویر انجام شد

افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای هما در آران و بیدگل

مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای هما با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و جمعی از ورزشکاران، پیشکسوتان و مسئولین و مدیران شهرستان های کاشان و آران و بیدگل افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فولاد کویر، در ابتدای این مراسم ابوذر فردنژاد، رئیس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل در سخنانی از زحمات زنده‌یاد حاج محمود خوروش و تمام کسانی که در ساخت این مجموعه ورزشی یاری کردند، تقدیر کرد.

فرماندار آران و بیدگل نیز ضمن تسلیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه و تشکر از کسانی که در ساخت این ورزشگاه کمک کرده‌اند، گفت: بر اساس آموزه‌های دینی بدن ارزش‌مند است، چون ابزار تکامل روح است و ما تن قوی و نیرومند را برای خدمت به خدا می‌خواهیم.

علی‌اکبر رضایی افزود: ما در کنار قهرمانی به پهلوانی هم توجه داریم و این به فرهنگ ما برمی‌گردد. جوانانی که در این باشگاه رشد می‌کنند، باید در کنار پرورش جسم، پرورش روح را هم مدنظر داشته باشند و قهرمانان واقعی را الگوی واقعی خود قرار دهند.

در ادامه، حسین حسین زاده نیز به اهمیت ورزش و سلامت در زندگی جوانان اشاره کرد و گفت: در کنار ورزش، آران و بیدگل شهر صنعت و گردشگری است. ما در سال‌های دهه 70 در آران و بیدگل مشکل امرار معاش داشتیم، ولی حالا برای حفظ نیروی انسانی برنامه‌ریزی می‌کنیم و این اتفاق بسیار خوبی است. در حال حاضر 1100 نفر در فولاد کویر و حدود 20 هزار نفر در شرکت‌های فرش ماشینی شهرک‌های صنعتی این شهر مشغول به کارند و توانسته‌ایم در کنار هم در یک اقلیم نامهربان شهری رو به توسعه بسازیم.

رئیس هیأت مدیره فولاد کویر با اشاره به اتفاق نظر مورخان بر این که جوانان این منطقه اهل کار و تلاش‌اند، افزود:
ما ظرفیت و پتانسیل فراوانی داریم و آینده منطقه نیز بسیار خوب و درخشان است. زیرا همان‌طور که بزرگ‌ترین فولاد بخش خصوصی را داریم، در آینده نزدیک هم شاهد بهره‌برداری از بزرگ‌ترین پروژه  فولاد غرب آسیا خواهیم بود.

حسین زاده با اشاره به اهمیت فرهنگ فولاد سبز و راه‌اندازی کارخانه فرآوری آب فولاد کویر برای تبدیل فاضلاب انسانی
به آب مقطر، ادامه داد: 000/200 میلیارد ریال تکنولوژی روز دنیا را وارد منطقه کرده‌ایم و به‌زودی کاشان و آران و بیدگل همراه با فناوری روز دنیا به پایگاه و پایتخت صنایع پایین‌دستی فولاد آلیاژی تبدیل می‌شود.
در ادامه، خسرو بهروان مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی هما به مرور خاطرات قدیم و تلاش خود و همراهانش برای ساخت این ورزشگاه پرداخت و از همه کسانی که در این کار نقش داشتند، تشکر کرد.

۰۱ آبان ۱۴۰۲