مانور اطفای حریق در فولاد کویر با همکاری گروه 840 موشکی نزاجا و آتش‌نشانی آران و بیدگل

مانور اطفای حریق در فولاد کویر با همکاری گروه 840 موشکی نزاجا و آتش‌نشانی آران و بیدگل

به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد کویر، این مانور با همکاری گروه 840 موشکی نزاجا پادگان شهید کبریایی و آتش‌نشانی آران و بیدگل انجام شد.
معاون منابع انسانی فولاد کویر، واکنش مناسب در زمان وقوع آتش‌سوزی، واکنش صحیح و سریع امدادی در جهت کمک به مصدومین و تمرین موارد آموزشی و زمان عملیاتی را از اهداف اولیه این مانور عنوان کرد.
امید فلاح زاده با اشاره به تشکیل کانال‌های ارتباطی با مراکز مختلف در شرایط بحرانی افزود: از اهداف دیگر این برنامه، پیش‌گیری از آتش‌سوزی و کاهش خسارات ناشی از آن، شناسایی نقاط ضعف و قوت و تلاش برای رفع نواقص در زمان بروز حادثه بود. ضمن این‌که کارکنان جدید مجتمع با شرایط اضطراری و بحرانی آشنا شدند.

وی هم‌چنین بررسی و تأیید تجهیزات جدید در شرایط عملکرد واقعی و ارزیابی افزایش حساسیت موضوع ایمنی با توجه به تعدد مواد اشتعال‌زا را از اهداف دیگر این مانور برشمرد.
حسین حسین‌زاده، رئیس هیأت مدیره فولاد کویر نیز  موضوع ایمنی را یکی از اولویت‌های این مجموعه دانست و گفت: شعار «اول ایمنی، بعد کار» یک اصل مهم در صنعت است. ما هم باید همیشه با توان و تجهیزات کامل برای پیش‌گیری و مهار سوانح احتمالی آماده باشیم.

گفتنی است این مانور، صبح روز شنبه هشتم مهرماه در مجتمع فولاد کویر برگزار شد.

۰۹ مهر ۱۴۰۲