احداث مجموعه چند منظوره چمن مصنوعی«ضامن آهو» یادبود زنده یاد «حاج محمود خوروش» در آران و بیدگل آغاز شد

مدیر محله شورایاری محله عباس آباد گفت: مجموعه ورزشی چمن مصنوعی «ضامن آهو» یادبود خیر بزرگوار زنده یاد «حاج محمود خوروش» از سوی مجتمع فولاد کویر و شورایاری محله عباس آباد در آران و بیدگل احداث می شود.

نعمت الله قبایی افزود: این مجموعه به عنوان بزرگترین چمن مصنوعی چند منظوره برای جوانان شهرستان به همت و مساعدت مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل با هزینه ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

قبایی با تقدیر از همراهی ها و پیگیری های مسئولان منطقه، بویژه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: عملیات زیرسازی و آماده سازی این مجموعه در جوار «گذر فرهنگی ورزشی شهید ابوالفضل عباسی پارک احمدآباد»، از سوی شهرداری ناحیه یک و شورایاری محله عباس آباد انجام و جهت تکمیل به تیم پیمانکاری عمرانی مجتمع فولاد کویر تحویل گردید که امیدواریم این مجموعه ورزشی در خرداد ۱۴۰۰به بهره برداری برسد.

مدیر محله عباس آباد با بیان اینکه بهره برداری از این مجموعه، اجرای برنامه های ورزشی و فرهنگی در این محله و مجموعه شهرستان را تسهیل خواهد کرد، افزود : این مجموعه با متراژ دو هزار و ۲۳۰ متر مربع و زمین چمن آن به ابعاد ۵۰ در ۳۲ متر مربع پیش بینی شده است و علاوه بر زمین چمن از امکاناتی نظیر انتظامات، رختکن، سکوی تماشاگر ثابت و متحرک، کافی شاپ، سرویس های بهداشتی و مهمانسرا برخوردار خواهد بود.

 وی افزود: از سال آینده کلیه تیم هایی که قرار است در مسابقات استانی و کشوری شرکت کنند می توانند در این مجموعه اردوی تدارکاتی برگزار نمایند.

عضو هیئت امنای شورایاری عباس آباد با بیان اینکه واگذاری زمین، زیرسازی، جدول گذاری و زهکشی این پروژه به عهده شهرداری بوده است، گفت: در فاز عمرانی این پروژه، مجموعه رختکن، انتظامات، حمام، فنس کشی، زیر سازی نهایی و تهیه چمن مصنوعی زبرا (مدل دورنگ آرژانتینی) و همچنین نور پردازی این مجموعه به عهده مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل خواهد بود.

نعمت الله قبایی از هیئت مدیره و مدیر عامل محترم شرکت فولاد جناب آقای حاج احمد خوروش و همچنین شورای سیاستگذاری مسئولیت اجتماعی مجتمع فولاد کویر قدردانی و تصریح کرد: این مجتمع در راستای تحقق اهداف ساختار مسئولیت اجتماعی خود، احداث این پروزه ورزشی را در دستور کار خود قرار داده و با تاکید مدیران این مجتمع، قرار است پروژه زمین چمن ضامن اهو با استفاده از کیفی ترین مواد و مصالح و همچنین تجهیزات احداث شود.

محله عباس آباد شهرستان آران و بیدگل به عنوان نخستین و تنها محله است که از سال ۱۳۹۶ پروژه شورایاری و مدیریت محله را در سطح استان اصفهان با همکاری مدیریت شهرداری کلید زده است. 

قرار است در قالب پروژه «عباس آباد ۱۴۰۶» در طی ۱۰ سال بیش از ۱۰۰ پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی، سلامت و مبلمان شهری از طریق شورایاری و با مشارکت مردم محله عباس آباد و همکاری شهرداری ناحیه یک در محله عباس آباد اجرا شود. 

پروژه مجموعه چند منظوره چمن مصنوعی زنده یاد «حاج محمود خوروش» اولین پروژه عمرانی و بیست و پنجمین پروژه طرح عباس آباد ۱۴۰۶ است.

۰۵ بهمن ۱۳۹۹