اعضای هیات مدیره مجتمع فولاد کویر انتخاب شدند

اعضای هیات مدیره مجتمع فولاد کویر با رای سهامداران این مجتمع در مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام مجتمع فولاد کویر انتخاب شدند.

در این جلسه با رای اکثریت سهامداران حاضر در مجمع، آقایان حمیدرضا خوروش، جواد خوروش، سالار خوروش، علی محمد خوروش و شرکت راهبران سرمایه کویر بعنوان اعضای هیات مدیره مجتمع فولاد کویر انتخاب شدند.

نایب رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر در این نشست با اشاره به اینکه مجتمع فولاد کویر بزرگترین طرح های فولادی منطقه را در حال اجرا دارد، ابراز امیدواری کرد: این سازمان بعنوان یک مجتمع هوشمند صاردات محور در اقتصاد کشور نقشی تعیین کننده ایفا نموده و در آینده نیز این نقش آفرینی پررنگ تر خواهد گردید.

حمیدرضا خوروش، افزود: ما به پشتیبانی سهام از طریق توسعه شرکت اعتقاد داریم و حمایت به معنای توسعه و ارزش آفرینی است و از این رو طرحهای توسعه ما با انحراف بسیار محدود در حال انجام است.

حسین حسین زاده، رئیس هیات مدیره فولاد کویر نیز در این جلسه با بیان اینکه در حال حاضر 1100 نفر در فولاد کویر بصورت رسمی و پیمانکاری مشغول به فعالیت هستند، گفت: این شرکت امسال برای چهارمین سال متوالی بعنوان یکی از 100 شرکت برتر کشور در لیست IMI100 قرار گرفت و نیز بعنوان صادر کننده نمونه انتخاب شد.

۰۲ اسفند ۱۴۰۱